Alles Over Populaire Onderwerpen Een menigte van handen in de lucht - Alles Over Populaire Onderwerpen Banier

Alles over populaire onderwerpen Sitemap

Populaire onderwerpen - AllAboutPopularIssues.org
Welke gebeurtenissen en mensen vinden mensen tegenwoordig belangrijker dan andere? Waarom zijn ze zo populair?

Abortus
De geschiedenis van de pro-choice beweging. De uitspraken van het Hooggerechtshof in de Verenigde Staten. De huidige agenda. De huidige paradox. De definitie van leven.

Abortus na de geboorte
Het idee is geopperd dat het leven van een kind nog zou mogen worden afgebroken na de geboorte. Wanneer krijgt een kind eigenlijk mensenrechten?

Abortusdiensten
Wat is de strategie achter deze industrie? Hoe denken zij de dalende trend in de abortusindustrie om te keren?

Bestaat de hel echt?
Bestaat er echt een letterlijke vuurpoel waar sommige mensen de eeuwigheid zullen doorbrengen? Als dat zo is, waarom heeft een liefdevolle god dan een dergelijke plaats geschapen?

Bestaat de hel echt? 2
Bestaat er echt een letterlijke vuurpoel waar sommige mensen de eeuwigheid zullen doorbrengen? Als dat zo is, waarom heeft een liefdevolle god dan een dergelijke plaats geschapen?

Bidden op openbare scholen
De verwijdering van het gebed uit de openbare scholen is een tragedie. Lees hier meer.

Bidden op school
Een overzicht van jurisprudentie en grondwettelijke principes met betrekking tot schoolgebeden. Wanneer zijn godsdienstige uitdrukkingen toegestaan in de openbare school?

Bidden op school 2
Een overzicht van jurisprudentie en grondwettelijke principes met betrekking tot schoolgebeden. Wanneer zijn godsdienstige uitdrukkingen toegestaan in de openbare school?

De Grote Piramide van Cheops
Wat is het doel van de enorme afmetingen, de inwendige ruimten en de perfecte afmetingen? Wat is de herkomst en het doel van deze piramide?

De ark van Noach
Een haalbaarheidsstudie van het Bijbelse verhaal. De boot. De dieren. De zondvloed. Bekijk de argumenten en het systematische onderzoek.

De eindtijd
Oorlogen, berichten over oorlogen, hongersnood, plagen en aardbevingen. De Bijbel onthult de vele tekenen. Kijk eens naar de aardbevingen in slechts een enkel decennium!

De geschiedenis van Valentijnsdag
Leer over Sint Valentinus en hoe de oorsprong van deze feestdag begon met zijn liefde voor jonge stellen.

De lijkwade van Turijn
Wat is de lijkwade en wat zijn de feiten? Ontdek hier wie dit object in handen heeft en bestudeer de diverse conclusies over dit doek.

De oorsprong van Halloween
Bekijk de geschiedenis van deze jaarlijkse viering. Leer over de invloed van de Kelten, de Romeinen en de Christenen op deze spookachtige dag.

De twaalfde imam
Wie is deze gezalfde heerser? Is hij een nakomeling van de profeet Mohammed? Welke macht heeft hij?

Dwazendag
Dwazendag (1 april) – Wat betekent het vers over dwazen in de Psalmen? Betekent dit dat atheïsten dwazen zijn? Nee.

Ethiek van het klonen
Het Bijbelse standpunt ten aanzien van een medische, filosofische en politieke aangelegenheid. De relevante Schriftteksten en conclusies om een geïnformeerde keuze te kunnen maken.

Financiële problemen
Wist jij dat het bezit van meer geld niet de sleutel is tot financiële tevredenheid? Vind hier de werkelijke oplossing.

Gedeeltelijke geboorte-abortus
Soelaas vinden in een enorme mythe. Een brief aan de redacteur van de Wall Street Journal als reactie op een artikel.

God en natuurrampen
Speelt God een rol in deze drama's? Staat Hij toe dat ze gebeuren of gebeuren ze buiten Zijn gezag om?

Haatzaaierij
Wat is haatzaaierij? Hoe kun je weten of iets haatzaaierij is of niet? Hoe kun je bepalen wat iemands achterliggende bedoeling is?

Het boek Openbaring
Wat denkt het grote publiek over de eindtijdprofetie in de Bijbel? Wat zegt de Bijbel over de hedendaagse gebeurtenissen?

Het getal van het beest
Dit is tegenwoordig meer dan een Bijbelse profetie uit het boek Openbaring. Met onze huidige chiptechnologie is het teken van het beest een technologische werkelijkheid geworden.

Het paranormale video
Waarom lopen atheïsten en naturalisten de rillingen over de rug als er helemaal geen bovennatuurlijk of metafysisch domein bestaat? Je mag deze video niet missen!

Het wonder van het leven video
Dr. Seuss zei: 'Een persoon is een persoon, ongeacht hoe klein.' Wat zegt dit over de onschendbaarheid van het leven? Je moet deze videoclip eens bekijken!

Isaac Newton en profetie
Wist jij dat Isaac Newton een Schriftgeleerde was? Bestudeer zijn inzichten in de Bijbelse profetie en andere geestelijke onderwerpen.

Jeremy Lusk
Brian Deegan en Ronnie Faisst praten in deze video over de dood van hun goede vriend. Wat is de boodschap die zij graag willen overbrengen?

Kernenergie
Wat zijn de voors en tegens van kernenergie? Wat is dit eigenlijk precies? Leer hier de basisprincipes van deze energiebron.

Marilyn Manson
Ontdek de achtergrond, het geloof en de filosofie van de Shock Rocker. Leer over zijn geschiedenis en waarom hij doet wat hij doet.

Marilyn Manson 2
Ontdek de achtergrond, het geloof en de filosofie van de Shock Rocker. Leer over zijn geschiedenis en waarom hij doet wat hij doet.

Marilyn Manson 3
Ontdek de achtergrond, het geloof en de filosofie van de Shock Rocker. Leer over zijn geschiedenis en waarom hij doet wat hij doet.

Menselijke genetische manipulatie
Een heet hangijzer. De tijd zal leren hoe trouw landen als Nederland in de toekomst zullen zijn aan hun absolute verbod op het klonen van mensen.

Menselijkgenoomproject
Beknopt overzicht van de geschiedenis, het uiteindelijke doel en de implicaties die aangeven dat we op een wijze en voorzichtige manier met deze kennis moeten omgaan.

Mensenhandel
Wat is de definitie van mensenhandel? Waarom is het zo'n veelbesproken onderwerp? Wat wordt er gedaan om deze vorm van slavernij te bestrijden?

Nieuwe atheïsten
Wat maakt deze nieuwe atheïsten anders dan de traditionele atheïsten? Welke rol spelen emotionalisme en alarmisme?

Nieuwe wereldorde
Hoe zullen organisaties als de Europese Unie en de Verenigde Naties onze cultuur beïnvloeden? Heb jij ooit nagedacht over de invloed van beslissingen die elders in de wereld worden genomen? Ontdek het nu!

Occupy Wall Street
Wat is de Occupy Wall Street beweging? Welke eisen stellen de demonstranten? Wat is hun doel? Wat zijn hun normen en waarden?

Oorlogen en geruchten van oorlogen
Wat betekent deze uitspraak? Wat heeft de Bijbel te zeggen over de eindtijd en het aandeel dat oorlogen hierin zullen hebben?

Paaseiland
Er zit meer achter de geschiedenis van Paaseiland dan de algemeen bekende mythen die we allemaal over dit eiland gehoord hebben. Ontdek de waarheid hier.

Pro-choice abortus
De geschiedenis van de beweging. De uitspraak van het Hof. De procedurele keuzes. De gezondheidsrisico's. De definitie van leven.

Pro-choice abortus video
Hoe zit het met het ongeboren kind? Randall Niles vergelijkt de situatie met een terroristische aanval in het licht van de wettelijke en logische verschillen tussen strafrecht en staatsrecht.

Profetieën van Nostradamus
De achtergrond van deze volkslegende. Enkele voorbeelden van zijn zogenaamde profetieën. Waarom geven we er zo veel om?

Raciale vooroordelen
De huidskleur van de mens is al heel lang de aanleiding van enorme discussies onder mensen van alle afkomsten. Waarom?

Samenzweringstheorieën
Wat maakt van een theorie een samenzweringstheorie? Wat zijn enkele populaire theorieën in onze tijd? Onderzoek het hier.

Schoolgebeden
De geschiedenis van de jurisprudentie in de Verenigde Staten. Het erfgoed van het gereviseerde eerste amendement van de Amerikaanse grondwet met betrekking tot schoolgebeden en Bijbellezing.

Stamcelonderzoek
Begrijp de positieve en negatieve effecten van stamcelonderzoek. Leer meer over volwassen cellen, cellen uit de navelstreng en embryonale cellen.

Tieners en abortus
Moeten ouders ingelicht worden? Vereisen bepaalde wetten toestemming van de ouders? De posities. De risico's. De blijvende gevolgen. Het wonder van het leven binnen in jouw lichaam.

Wetenswaardigheden over Kerstmis
Wie krijgt volgens de tradities de eer voor de lichtjes in de kerstboom? Waarom hangt men in sommige landen een kous aan de open haard?



WAT DENK JIJ?
Wij hebben allemaal gezondigd en verdienen allemaal Gods oordeel. God, de Vader, stuurde Zijn eniggeboren Zoon om dat oordeel op Zich te nemen voor iedereen die in Hem gelooft. Jezus, de Schepper en eeuwige Zoon van God, die Zelf een zondeloos leven leidde, hield zo veel van ons dat Hij voor onze zonden stierf om zo de straf op Zich te nemen die wij verdienen. Volgens de Bijbel werd Hij begraven en stond Hij op uit de dood. Als jij dit werkelijk gelooft, er in je hart op vertrouwt en alleen Jezus als je Redder aanvaardt door te zeggen: "Jezus is Heer", dan zul je van het oordeel gered worden en de eeuwigheid met God in de hemel doorbrengen.

Wat is uw reactie?

Ja, ik wil Jezus volgen

Ik ben al een volgeling van Jezus

Ik heb nog steeds vragen



Copyright © 2002-2021 AllAboutPopularIssues.org, Alle rechten voorbehouden